dharamsala-amritsar - Reisverslag uit Shimla, India van tina - WaarBenJij.nu dharamsala-amritsar - Reisverslag uit Shimla, India van tina - WaarBenJij.nu

Door: tina

Blijf op de hoogte en volg tina

04 Oktober 2014 | India, Shimla

4.00 opstaan ..ook deze tijden beginnen al te wennen ..het opstaan gaat redelijk .We maken ons weer klaar voor een lange busrit .Het is maar weer afwachten hoe deze er uit ziet en hoelang het gaat duren want dat wordt wel duidelijk , indische afspraken lopen meer uit en we kunnen er rustig 2 uurtjes bij op tellen .We zitten met zijn drieën naast elkaar en hebben niet veel ruimte maar door de moeheid , kunnen we wat dommelen.De wegen zijn vol gaten dus het gaat gepaard met schokken .Af en toe een pauze maar deze rit is wel afzien .We houden elkaar voor dat we niet moeten klagen omdat we voor een budgetreis hebben gekozen . In de middag komen we aan in Aneitsar.Zwanet en ik hebben een redelijke kamer maar de ervaring leert ons om toch een inspectie uit te voeren .Tot onze schrik zijn de bedden smerig en zoals de reisleider ..Kemendra..ons op het hart heeft gedrukt , melden we het wel .Er wordt voor redelijke lakens gezorgd .Omdat het restaurant is gesloten , bestellen we een hapje op de kamer wat ons heerlijk smaakt .

• 04 Oktober 2014 - 13:30

Aly:

Tsja, je kunt niet alles hebbeb;)
    Als ik mocht kiezen, dan heb ik toch liever een niet al te schoon bed.
    Stel je voor dat er een één of ander eng beest in zou liggen!
    Ik zie nu al weer uit naar jullie foto's!

• 04 Oktober 2014 - 17:31

Jeanine:

Wat fijn weer eens wat te horen, het was erg stil aan de overkant! hihi...
    Ik volg jullie op de voet zeggen ze normaal maar nu via jullie reisverslag!

Groetjes

• 04 Oktober 2014 - 18:00

Klaas&Carla:

Zo te lezen iets anders dan Nederlandse maatstaven. Zo te horen gienieten, veel kijken, reizen en foto's maken. Veel plezier.