shimla/ dag 4 - Reisverslag uit Shimla, India van tina - WaarBenJij.nu shimla/ dag 4 - Reisverslag uit Shimla, India van tina - WaarBenJij.nu

shimla/ dag 4

Door: Zwanet + Tina

Blijf op de hoogte en volg tina

24 September 2014 | India, Shimla

Met de groep gaan we samen een ontbijtje nuttigen. Maar er was geen eetgelegenheid geopend. Paul nam na wat gewik en geweeg de beslissing om een lokaal tentje binnen te stappen voor een pannenkoek. Al snel bleek het erg lekker te zijn en namen we allemaal een pannenkoek met ui en saus. Ons koudwatervrees voor de lokale eettentjes was definitief voorbij. Na het heerlijke ontbijt, bezochten we de tempel van de Apenkoning.
Op de top van de tempel staat de Aapgod. De Aapgod rustte hier tijdens zijn reis uit toen hij een kruid uit de Himalaya haalde om het leven van een gewonde man te redden.
De wandeling was voor ons nog een behoorlijke klim en
door het warme weer , was het zweten . Onderweg hebben we een stok gekocht om de brutale apen weg te jagen . Bovenstaande stoof Paul al snel de tempel in en was binnen korte tijd zijn bril krijt . Deze is gelukkig erg vies weer teruggevonden . Door dit voorval nmoest Zwanet helaas besluiten om niet te gaan want als zij haar bril zou kwijtraken ..zou dit een drama zijn.
Eenmaal weer beneden, zagen we een opname van een Bollywoodfilm op straat.
Na het eten wilden we een terrasje pakken, maar dat zat er helaas niet in. Er bleek geen uitgaansgelegenheid te zijn en alcohol en sigaretten zijn not done. Roken op straat is zelfs verboden. Hiervoor kun je een boete krijgen.

• 27 September 2014 - 14:20

Cees &:

Wat een schitterende verhalen.Verstandig van Zwanet om niet de apestreken van Tina te volgen.
    Heel veel plezier en hartelijke groeten, zien al weer uit naar het volgende verslag.
    Liefs uit Goutum

• 27 September 2014 - 19:43

Hermien:

He, he, eindelijk weer berichtje. Elke ochtend weer even kijken of er weer een berichtje is van jullie. Ik wordt erg nieuwsgierig door jullie verhalen en wil dan graag weten wat jullie nu weer mee maken. Zo te horen een heel avontuur! Geweldig! Wat een andere wereld. Deze ervaring hebben jullie maar weer. Heel veel reisplezier en pas goed op elkaar, tot het volgende bericht. Dikke kus Hermien.

• 28 September 2014 - 10:07

Stienie:

De uitgelezen kans om te stoppen met roken! ik doe hier in ned. ook een poging!
    Veel plezier.
    Liefs, Stienie